Nabídka pro HR
Angažovanost zaměstnanců
Zvyšování angažovanosti zaměstnanců je komplexní oblast. Při jejím řešení berou firmy málo v úvahu dva klíčové faktory:
- Výsledky výzkumů ukazují, že dosavadní motivační systémy postavené na vnější motivaci (finančních odměnách a benefitech) přestávají fungovat. Efektivní je naopak mířit na vnitřní motivaci každého zaměstnance.
- Do firem přichází nová generace zaměstnanců, jejichž prioritou není stabilita místa, ale vlastní rozvoj. Ve firmě zůstávají, dokud se mohou učit něco, co zlepšuje jejich schopnosti a dovednosti.
Pomůžeme vám nastavit takové podmínky rozvoje, aby zaměstnanec byl angažovaný, ve firmě vydržel co nejdéle a investice do jeho rozvoje se vám vrátily.
Díky NAŠEMU PROGRAMU budete schopni dlouhodobě zajišťovat, aby pracovní náplň zaměstnance byla neustále v jeho „zóně nejbližšího rozvoje“. Aby se mohl zlepšovat v tom, co je pro něj výzva – taková, která překračuje jeho komfortní zónu, ale zároveň není příliš náročná, aby způsobila selhání a ztrátu motivace.
Individualizovaný management
70 % zaměstnanců, kteří se rozhodnou z firmy odejít, uvádí jako důvod svého přímého nadřízeného. Manažer totiž většinou vede lidi tak, jak by sám chtěl být veden. Nerespektuje individuální potřeby rozvoje jednotlivců, které vychází z jejich vrozených dispozic. A i když by je respektovat chtěl, nedokáže je odhalit, protože naše vrozené potřeby si většinou neuvědomujeme ani my sami.
DVOUDENNÍ SEMINÁŘ a individuální konzultace s manažerem a jeho týmem poskytnou konkrétní návod, co má manažer dělat, aby své lidi udržel a zvýšil jejich angažovanost.
Nábor „osobností“ bez testů
Personalisté se při náboru nového zaměstnance snaží proniknout do jeho osobnosti. Dělají to intuitivně, opírají se o své zkušenosti a využívají nejrůznější testy. Ty však velmi často nedokáží předpovídat, co bude člověka motivovat, aby byl angažovaný a výkonný.
Díky našemu DLOUHODOBÉMU VZDĚLÁVACÍMU PROGRAMU se:
- naučíte klást takové otázky, které míří do samotné podstaty osobnosti uchazeče
- naučíte se v odpovědích uchazeče identifikovat jeho vrozené potřeby, které jsou klíčové pro jeho motivaci, a tudíž angažovanost a výkonnost
- při takto vedeném pohovoru také získáte přehled o tom, do jaké míry bude pracovní pozice odpovídat jeho vrozeným dispozicím a potřebám rozvoje, jak zapadne do týmu a firemní kultury.